Kwartaalboekhouding

De Belastingdienst verplicht ondernemers om meestal per kwartaal aangifte van btw te doen. Als zelfstandig ondernemer is het daarom noodzakelijk om een geordende administratie te hebben. Het scheelt u een hoop tijd als u uw administratie aan ons uitbesteedt. U kunt u dan focussen op het runnen van uw bedrijf en hoeft u minder te verdiepen in allerlei fiscale zaken.

Onze btw-klanten zijn vaak zzp’ers. Om uw btw-aangifte te verzorgen levert u per kwartaal digitaal de benodigde documenten (facturen, bonnetjes en banktransacties) aan SABB aan. SABB dient vervolgens de btw-aangifte in.
Meer uitleg hierover kunt u vinden in onze werkwijze.

Eens per jaar maken wij voor u de balans op en hier ontvangt u een dossier van. Dit dossier gaat ook naar onze belastingadviseur van De Tiende Penning, die de uiteindelijke jaarrekening verzorgt en de aangifte(n) inkomstenbelasting indient.

Werkzaamheden:

  • Actualiseren van kwartaalboekhouding
  • Indienen periodieke btw-aangifte
  • Eindejaarswerkzaamheden
  • Opmaken jaarrekening
 

Voor:

  • Zzp'ers
  • Eenmanszaken met en zonder personeel
  • VoF's met en zonder personeel
  • Bv's met en zonder personeel

SABB staat voor:

  • Persoonlijke benadering
  • Laagdrempelig
  • Open en informeel
  • Nauwkeurig en betrouwbaar

Vragen of klant worden?
Neem contact op.

Velden met * zijn verplicht.